måndag, september 01, 2008

Nått slags nytt rekord

Igor är ute på tomten själv och har inte skällt på säkert 5 minuter. Måste vara något slags rekord. Annars skäller han så fort man stänger dörren och efter en första åtsägelse kan han hålla sig kanske 5 minuter till.

Hm, så där ja! Nu kom det! Ett äkta, härligt lundetjut. Tänkte väl jag också...

Hade tänkt att gå en längre promenad med hundarna när jag kom hem (blev en halvtimme i Järvsö efter jobbet)men efter att Naim smitit och ätit kattbajs på väg från bilen, vägrade komma in, och sedan härjade järnet med Igor samtidigt som jag försökte engagera mig i ett bilköp (vi behöver en andra bil) så tappade jag liksom orken. Som tur var verkade hundarna göra det också. Får väl kompensera med en längre promenad imorgon.

Naim har fått ett nytt ben, ett av lammkött. Verkar hemskt hårt men det är säkert bra för hans tänder för han har en antydan till tandsten. Bara han inte biter av sig en tand eller så...

Inga kommentarer: