tisdag, mars 06, 2007

Husse spårar upp receptet!

Jag fick det ärofulla uppdraget att snoka reda på vart det där receptet egentligen tog vägen av matte, och efter en hel del ringande kom jag fram till att det låg hos Posten och skulle komma fram imorgon. Det var ju en lite udda lösning, men bara vi får det så är jag nöjd.

Igor blev tydligen väldigt trött av gårdagens eskapader. När jag kom hem vid halv tolv så drog jag med honom ut på nattkissen, men det var sparsamt belönat. Lite pink här och var, det var allt. Inget pruttande blev det i morse heller, däremot så kräktes han upp lite av gårdagens middag. Han gjorde inget ifrån sig på väg till jobbet heller, och nån frukost ville han inte ha. Det skulle bara sovas. På lunchprommisen så var han bra seg ända fram tills han hade pruttat i Engelska parken. Från den stunden var allt som vanligt. Det var fullt med energi, han har ätit som en häst och stojjat runt en hel del. Skönt att han är tillbaka i gammalt slag igen :)

Inga kommentarer: