fredag, oktober 03, 2008

Slarvgor

Vår lundehund är en riktig liten slarver!
Igår natt blev Igor nödig och väl ute drog han en låååång kiss. Eftersom det regnade ute och eftersom lundisen är trött på nätterna nu för tiden så sprang han dock efter det snabbt in och upp för trappen till sovrummet.

Nu var det min tur att besöka toan och under mitt besök hörde jag hur lundehunden struttade ner för trappen igen. Ärrad som man är av tidigare erfarenheter for tanken genom skallen att han kanske var bajsnödig och att jag kanske borde avbryta mina ärenden för att släppa ut honom igen. Men eftersom jag inte vill döma honom för gamla misstag beslöt jag mig för att han faktiskt i så fall skulle vänta de resterande 5 sekunderna OCH att han dessutom troligtvis inte alls var nödig utan bara kom ner för att vänta på mig då han tycker det är otäckt att gå in i sovrummet när det är mörkt (han är en liten fegis vår Igor).

Resultatet:
Två äckliga bajskorvar på hallgolvet!!!!

Var det för mycket bergärt att hålla sig i 5 sekunder till? Och varför gjorde han inte klart ute kan man undra?

Svaret är rätt givet...
Han är en liten slarver. Och dessutom så är han rätt bekväm av sig. Det är ju skönare att bajsa inne där det inte är kallt och regnar.

SKITHUND!

Inga kommentarer: