måndag, oktober 20, 2008

Något i Naims smak

I morse fick husse köra upp Igor i svinottan för att ta med honom till Uppsala. Naim låg nöjt kvar och mös med sin matte. Vid 7-tiden kunde han faktiskt tänka sig att gå ut och kissa men att följa till jobbet 45 minuter senare var förstås otänkbart. Han som hade det sååå skönt i soffan!

Nu är det dock bara två veckors arbete kvar för min och hundarnas del innan föräldrarledigheten. Och eftersom min rygg inte är helt glad åt att sitta 8 h om dagen på samma stol så ska jag jobba halvdagar hemma sista tiden och då får han ju möjlighet att mysa i sin soffa åtminstone halva dagarna =)
Vad lycklig han ska bli, Scnahimmen!

Igår jobbade vi lite mer på inhägnaden. Snart är den helt klar, men först måste vi köpa lite mer stängsel.

1 kommentar:

Kajan sa...

Vad är det där "pseudo..." som Erik skrev om? Hur yttrar sig det? Något Igor varit utsatt för? Maila gärna och berätta - cattor@home.se - Jag har inte en susning om vad som är fel på Bullen. Pigg&glad, utan klåda men med hårlösa fläckar... knepigt. Oh well, om 10 dagar kanske jag vet mer...