måndag, februari 26, 2007

Stackars min X-box

Jag blir tokig!
Igår gick vi ut med Igor på kvällskissen vid elva och han gjorde allt han skulle under den halvtimmeslånga promenaden. När vi kommer in skuttar han raskt upp i soffan och lägger sig, så vi lät honom ligga där utan att gallra för någon dörr. När vi lagt oss kom han ändå upp i sängen och skulle sova med oss, så det var lugnt.
Vid ett vaknade vi av att han är uppe och tassar, så jag gick för att titta. Jooodå, då har han (redan) hunnit med att kissa en medelstor pöl på mina X-box kontroller igen. Jag fattar inte hur han funkar! Det var mindre än två timmar sen vi var ute och han hade inte druckit särskilt mycket sen dess. Ingen signal eller nånting, bara kiss kiss.

Nu blir det ingallring framöver, oavsett hur skönt han må tycka att det är i soffan. Funkar inte om han ska gå och pinka sönder parkettgolvet och elektronik.

Inga kommentarer: