söndag, december 02, 2007

Lugn vecka

Igor och jag har varit hos mina föräldrar i helgen och Igor får stanna tills på fredag. Jag och husse ska fara och flänga lite under veckan och då har han det bättre där. Himla tur att Igor kan vara hos mina föräldrar ibland!

Hundrackar´n både bajsade och kissade inne inatt! Utan att ens tassa lite oroligt först, så som han alltid gör hemma om han är nödig. Han fuskar så när vi är där! Grrrrrrr! Tur att han är hård och fin i magen iallafall...

Nåja, det kommer bli skönt i en dag. Kanske två. Men sen kommer jag sakna skrutt som vanligt! Ska iallafall passa på att träna i lugn och ro och kanske handla lite julklappar. Stressigt att göra det med Igor i bilen annars. fast nu går ensamhetsträningen framåt och han kan vara ensam en halvtimme utan att gnälla. Ibland åtminstone...

Inga kommentarer: