tisdag, oktober 16, 2007

Billig lundehund till salu

Igor är rätt billig nu. Han har i och för sig skött sig hyfsat då han varit på mitt rum, men han har skällt på allt då jag släppt ut honom i de gemensamma utrymmet. Och här försöker man liksom vara snäll mot honom!
Dessutom har den sluga lilla rackaren listat ut att jag inte kommer åt honom om han går under matbordet så jag har flera gånger fått kräla längs golvet idag. Plus att han varit allmänt döv på promenaderna OCH käkat bajs.
Budgivningen börjar på 5 kr!

2 kommentarer:

Henrik sa...

Zigge har också varit superäcklig och käkat bajs ett par gånger på senaste tiden. Han vet att han inte får så han har liksom blixtsnabbt snappat åt sig en bit efter förrättar värv. Bläää!! /Vickan

Anonym sa...

Det samme gør min hund, skal vi bytte *s*