torsdag, juni 14, 2007

Bra och dåliga nyheter

De dåliga nyheterna är att Igor är risig i magen. Han har pruttat två lösa omgångar på väg till jobbet och nyss var jag ute för att se en till lös laddning. Jag är inte så orolig för igår smaskade han i sig lite hästbajs när vi var ute på kvällspromenad. Ofräscht.

De bra nyheterna är att Igor verkligen sa till! Han låg och sov och jag jobbade på morgonkvisten, ensam på kontoret. Sen gick Igor upp och ställde sig vid dörren, ömsom tittandes ut och ömsom på mig. Jag funderade på om han ville gå ut i korridoren för att leta efter mina medarbetare (även om ingen var här), så jag släppte ut honom dit. Då gick han till ytterdörrsmattan och satte sig där. Med tanke på att han börjat ge signaler om när han vill ut så tog jag ut honom och mycket riktigt så behövdes det.

Jag är så stolt över honom! Hoppas bara han blir bra i magen. Han verkar pigg iallafall, om än inte alltför klipsk.
Igor leker med den leksak han fick av Lars och Marie.

Inga kommentarer: