fredag, november 10, 2006

Vilken skrutthund!

Vad håller han på med?

Först är han dryg hela natten. Upp klockan tre för en nattkiss (vilket är ok), men sen skulle han upp fyra, och verkligen inte lägga sig. Jag har inte så mycket koll på hur länge han stökade runt, för det tog matte snällt hand om. Sen sov han iallafall medans jag mornade mig, vilket var bra.

Åkte buss till jobbet för han var helt omöjlig på att gå. Inget pruttande dock, men så är det ibland, då kommer det vid tiotiden istället.

Kom in till kontoret och gav honom frukost, sen fick han gå lite fritt för att hälsa/titta på Queen. Han var tyst och skällde inte något, så jag var väldigt stolt, samtidigt som jag log lite i mjugg över att Queen hade gjort en pöl i serverrummet. Några minuter senare gick jag för att göra kaffe, och ser Igor stå i hallen och se väldigt skamsen ut. Fruktande det värsta gick jag till "vardagsrummet" och givetvis låg det två korvar där. Vilken skruttig hund! Som om han vore valp igen.

Inga kommentarer: