måndag, mars 03, 2008

På span


Igor och Naim spanar från balkongen.








Igor blir ivrig och kör ut huvudet för att se bättre.
Någon som förstår hur detta slutar?
(Svar finns längst ner på sidan!)








Naim fortsätter spana när han kommer in.







Råttan är nog mindre nöjd...







Svar: Lundehunden får lundepanik när han ska dra ut huvudet. Jag sitter faaaaast. Tur att matte var där och förklarade att man måste dra ut huvudet där man stoppade in det, dvs längst ner där det är bredare. Shit, hur lyckades dessa hundar lura det naturliga urvalet?

För övrigt har hundarna tillbringat åtskilliga timmar med mig i sjuksängen idag. Jag har haft feberfrossa så det har man inte tackat nej till.

3 kommentarer:

Emma sa...

Tur för råttan att det var en smidig saluki och inte en fet staff som satte sig på den.
Staffarnas råtta är det bara skinnet kvar av, man kan säga att den är död.

Krya på dig
Emma

Kajan sa...

"Shit, hur lyckades dessa hundar lura det naturliga urvalet?" - haha. Huvudet på spiken! Det kan man verkligen fundera på ibland... för ibland ter sig min lille Bull - tja, o-listig, kan man väl säga.

Kajan sa...

Glömde skriva: jo, han är krypt. Jättetrist eftersom jag tänkt mig att ställa ut lite och eftersom jag tror att han är bra mentalt. Han är rätt korkad, men stabil. (det enda läskiga i livet är blomstersprutan) Och det hade varit kul att få se lite små-Bullar i framtiden.
Visste inte att Igor var krypt, men det är väl kanske inte så ovanligt inom rasen?