tisdag, november 27, 2007

Klurig liten hundracka

Igår kväll fick igor vara själv på kontoret medan jag hade visning. Att dömma av att han var rätt trissad när jag kom tillbaka och att han gjorde små glädjeskutt hela vägen hem, så har han förmodligen suttit och tyckt rätt synd om sig själv.

Idag fick han också vara på mitt rum i 3 timmar eftersom jag hade rovdjursskola. Min kollega har gått fram och tillbaka under den tiden, men enligt henne har han varit tyst och ibland legat i sängen. Duktig hund!

Tidigare idag var Igor lös på kontoret och jag höll på att förbereda i rummet intill. Dörren där emellan var stängd. Helt plötsligt kom Igor insvassandes lite ignorant i rummet. Då har hundrackaren gått till andra dörren i kontoret, kommit på att den var lite öppen, puttat upp den, gått ut och sedan letat reda på mig. Han är lite klurig när han vill...

Han fick ta några sniffar på pälsarna, men när han började bita på lotassarna var det nog och han åkte in på mitt rum igen!

Inga kommentarer: