tisdag, januari 27, 2009

Igor på hemmaplan

Naim är i Uppsala med husse så Igor är kvar hemma och gör Yg osäkert. Eller ja, själv tycker han troligtvis säkert för så fort man släpper ut honom börjar han vrålskälla. Vet faktiskt inte om han vet vad han skäller på...En livsfara kan ju bara inte vara utanför dörren VARJE gång. Eller?

Nåja, igår fick han iallafall följa till mitt jobb eftersom jag hade lite ärenden dit. Han skötte sig faktiskt rätt bra trots att han var tvungen att gå in "galler-vägen", åka hiss och dessutom vara själv på rummet ett par timmar. Vara-självandet var väl det som gick sämst, men vad gör man? Vi kan ju inte "dadda" med honom ständigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där känner jag igen. Så fort Bullen kommer ut på tomten så ylar/skäller han lite ut i tomma intet. Mer ett "passa er alla djävlar som kanske är där ute" än "jag har allt sett dig/hört dig du där borta på andra sidan häcken". I alla fall brukar inte jag se eller höra vad han egentligen skäller på.

Irriterande är det i alla fall.

Anonym sa...

Jag tror att de kommit på att det funkar att skälla i förebyggande syfte; det visar ju sig alltid att det inte finns något där...*hm*

MYCKET irriterande. Tror jag våra grannar också tycker kl. 5 på morgonen

Inger

Anonym sa...

Hemma händer det ju aldrig, men på landet! Där är det bäst att skrämma bort potentiella...monster.