onsdag, juni 25, 2008

Hoppsan

Igår sa jag till en kollega att jag inte visste hur rumsren Naim var och att jag fortfarande tog ut honom ganska ofta, MEN att det var flera månader sedan han gjorde något inne nu så förmodligen skulle han hålla sig mycket längre intervaller.

Senare på kvällen sa jag till Eriks syster och pojkvänn att vi tagit fram dörrmattan vi fått av dem för att Naim kissade på den andra när han var liten.

Och vad gör hundrackaren? Jo, en timme senare kissar han på just den dörrmattan! Och då var det bara ca 2-3 timmar sedan vi kom in. Nu är den duschad och utslängd på balkongen (tillsammans med den andra). Får se om den går att använda sen.

Ja, ja, Det gör väl inget, men det är så typiskt att det blir så där när man precis pratat om det. Den här gången var det iallafall inte Skruttgor som var den skyldige (vilket det däremot var förra fredagsmorgonen då min mor upptäckte att hennes mockaskor var hemskt blöta).

Inga kommentarer: